akikre büszkék vagyunk (4.!)

2010.08.06. 17:13

 most olvastam h az egyik facebook alkalmazásoin ki jött valakinek egy olyan hogy "mi lesz veled jövöre" "kikerülsz az akikre büszkék vagyunk táblára"
és a mi sulinkba nincs ilyen. Szóval az új osztályterembe kéne egy ilyen táblát csinálni.
mit szoltok az ujjabb agyament ötletemhez?
nem iskola szintű és nem is ilyen "1. helyezést ért el"
hanem leirjuk hogy mondjuk büszkék vagyunk Sebire mert nem vigyorgott latin órán amikor felszólitották" bár ez már nem fog előfordulni. vagy büszkék vagyunk Mellindára mert ki ment hittanon feleni" vagy büszkék vagyunk Eszterre mert 3 napja van iskolában" vagy "büszkék vagyunk Éva nénire mert minden eddigi pszt rekordot megdöntött" stb
szerintem tök jó ötlet, persze gondolom nem mindenkinek nyeri el majd a tetszését.
nekem van 120*180as fehér lapom amit ki lehet majd rakni és arra írhatjuk. és szerintem jobb terem díszítés mint a havonta kinyomtatott idézetek, vagy a szájrákos tabló (bár annak mindenképp  kell helyet keríteni valahol)
szóval most erre légyszi tényleg reagáljatok

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr402203988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerggooo 2010.08.06. 19:50:39

fúúú, ez egy zseniális ötlet

gerggooo 2010.08.16. 16:16:43

hát akkor most már muszáj csinálni egyet :D

GeTrgő 2010.08.16. 19:46:20

tudtam én h jó ötleteim vannak
és ki ír cikket balcsiról?
vki irja meg péntekig, én meg megirom a coke beachet

GeTrgő 2010.08.18. 10:40:56

okéoké
majd a pincébe lesz egy cokebicses zug ahol megbeszéljük Bence miről maradt le

végreregisztráltam 2010.09.03. 21:39:13

ez fészbukon nekem jött ki :D és az ötlet jó!
süti beállítások módosítása