Kezek vs emberek

2010.09.03. 16:17

És a téma újra: osztályterem kifestése. Úgytűnik Peti aktivizálta magát, és lesz is vmi a teremfestésből. Péter bácsi aztmondta, hogy alakzatot is lehet festeni, csak előbb meg kell neki mutatni, és vki olyan fesse, akinek van gyakorlata. Az órán vki a kezeket vetette fel. Szerintem ez a kezes dolog kicsit koppintás, mivel ott fent a francia terem mellett is egy vásznon kezek vannak. Ezenkívül azt sztem nehezebb megvalósítani, mert sokkal részletesebben kell festeni, mivel sokkal kisebb is. Az én ötletem az, hogy embereket fessünk fel, én már gyűjtöttem pár mozgó alakot (egyet fel is teszek), azokat ki lehetne vetíteni projektorral, és körberajzolni, aztán lefesteni. (azért jobb képpel, mint saját magunkat, mert a kép nem mozog...) Szóval sztem legyen inkább ilyen emberes. ez egyedibb, modernebb, és feltűnöbb. A színéről annyit, hogy sztem lehetne narancssárga az összes ember, így elég egyfajta festéket venni, és még jól is nézne ki ;)  Légyszíves mondjatok véleményeket...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr982269239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orseee 2010.09.03. 16:34:41

Bocsi Peti én az embereket támogatom. Egyrészt, baromi jól néz ki, a volt sulinkban ilyen volt, és bevált:) másrészt a kezek akkor néznének ki jól, ha színesen csinálnánk meg, és ahoz meg sokféle színezőcuccost kéne venni, ehhez meg elég egy, és azt úgy higítjuk ahogy akarjuk.

végreregisztráltam 2010.09.03. 16:34:54

az emberes tökjó!!! mert elég extrém és eredeti ( annak ellenére hogy a katlanban is ilyenek vannak :D )de szerintem nehezebb megcsinálni.. ha az osztály többsége erre szavaz, akkor úgyis ez lesz:)
viszont nem narancsra kéne, mert a fal is halványnarancs lesz elméletileg:) és úgy annyira nem lesz feltűnő

gerggooo 2010.09.03. 16:43:11

hát sztem max azér nehezebb, mert nagyobb felületre kell festeni... ha a kezünk csak úgy odanyomjuk, akkor az csak gagyin festené be. a színnel meg ja, ráérünk, bár arról annyit, hogy egy sötétebb narancs biztos nem üti a világosat, és ha pl világoskéket rávinnénk erre a kiscit narancsra, lehet, h egy 3. színt kapnánk :D

végreregisztráltam 2010.09.03. 17:02:32

világoskék a világos narancsra??? XD semiképp sem:) csakis valami más sötéteb szinnel, ami befedi...na de ezzel még ráérünk(=

GeTrgő 2010.09.03. 20:21:59

jobb ötletek vannak mint holmi emberek árnyékai a googleről :D
fagyökerek lesznek felfestve amik lelógnak majd az ablakból és kéz helyett cipők lesznek :D
mit szóltok?

gerggooo 2010.09.03. 20:42:01

a gyökér hülyeség, mert összekoszolja a flaat :D a kéket azért írtam, h érzékeltessem a színelváltozást, egyébként meg már szedtem le 50 sziluettet! :D

GeTrgő 2010.09.03. 20:48:30

a gyökereket is festenénk de azért támogatlak gergő
ha más nem is :D

GeTrgő 2010.09.03. 20:49:55

és mi az a sziluett?

gerggooo 2010.09.03. 20:50:03

már támogatott az orsi, kriszti, szabi, meg te és a többiek még nem nyilatkoztak...

GeTrgő 2010.09.03. 20:57:59

tényleg ki az a "végreregisztráltam"?

gerggooo 2010.09.03. 20:59:22

a kriszti :D és én találtam ki a nevét...

végreregisztráltam 2010.09.03. 21:34:26

a fagyökerek nem zárják ki az embereket:) és csak rajzolt vagy kivágott lenne, fölragasztva a falra, nem igazi, szóval nem koszolna semmit:)
és szerintem jó a nevem :D

GeTrgő 2010.09.04. 17:57:51

és mi lenne ha csatorákat rajzolnánk, meg alagutakat

sajtosmonitor 2010.09.05. 20:24:38

vagy esetleg lerajzolhatjuk anyádat is

Bsarmez 2010.09.05. 20:49:14

én is az emberekre szavazok ja és hová túnt sebi kommentje?

gerggooo 2010.09.05. 21:26:47

hát azt kimoderáltam mert anyázott, és tök jó, mert lehet olyat, h kitiltok egy felhasználót adott időre :D

L.Pötidanon 2010.09.05. 21:56:41

Nah emberek szavazhattok össze vissza ebbe a kezesbe se biztos hogy belemennek de az a mozgó embere nem hátulra menne a falra előre meg a kezes?XD
Amúgy még megbeszéljük mi lesz nekem is jobban tetszene de a húrokat nem akarnám túlfeszíteni hogy végül semmi se legyen....
KGB te meg sík hülye vagy épp ez acél hogy a kezes lábas dolog ne zsúfolja túl a teret.... És egyszerűbb mind az emberi alak sokkal.... De az emberi alak jobb ez tény....
És ha koppintás akkor max lesznek lábnyomok meg seggnyomok...XD

gerggooo 2010.09.05. 22:09:20

fú pötigyerek miaz h síkhülye vagyok? :D
na de mostantól te is legyél aktív a blogon mint titkár :D

zsófci 2010.09.06. 22:09:51

és mi lenne ha az emberalakokat csak kontúrba festenénk fehérrel? vagy tökmindegy milyen színnel..és olyan lenne, mint a gyilkosságok után körberajzolt hulla nyoma! vagy úgy akarjátok? mert az nagyon pojéén.:D
ha jól vettem észre a rádiónk elég jól műkszik. örülök neki.:D
süti beállítások módosítása