hajnal (6.)

2010.08.30. 03:00

elöszörm is elnézést mindenkitől a helyesirásért de
2stzor bis hétfő hajnal van
3szor is pedivég a nyárnak
44cer meg itthon vagyok mert ekjjöttem a szadsi nyárzáró bnuliból ahol mellesleg casak premis volt de azért szADASI
6cor meg jiköttek a rendörök állitólag mert handűgodűsan orditottam
át Istenem nem volt ott finom 24 fokos bor mint balcsonin h lenyugodogjak na hát mind 1 azért még Kamililát fél 1kor felhivtam emg még fetrengtem néhán percig amig égleg leállitottak és hazaküldtek mondván 2 saoűrokra kűlakok és  gondoltam azért megirom blogra mert hát most miért ne legalább lassacskán kimegy a kevert bor kola meg az Isten tudja még mit ittam pedig még futottam is
igaz ne  annyit mint Gergőéknél de ott azért mégse égettem ki a padlot mert itt sikerült a pipát fellöknö de hát ne  is én lennék


jajjjjj fde szartul vagyok gyerekek minden szar bakűjom van mostmátűr amindenségit leht abba is hagyom na majd szeoűpt 1 meg min den uj terem opince uuuh ki nézte mya a forma 1et uhh mindig et mondja a czolner hogy 'uhh' de nagyon viccesen
na táényla abba hagyom szeva minden kedves hallgatónak aki veleünk tsartott áááááááááááááááááááá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr712257726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GeTrgő 2010.08.30. 03:01:12

elfelejtettem neon züldezni
süti beállítások módosítása