Igazából ezt a bejegyzést simán írhatnám kommentnek, de le akartam stopizni a sárga betűszínt, szal inkább írok így;D

Mi lenne, ha azt csinálnánk, h elmennénk a gödöllői strandra mer az olcsó és el tudunk lenni ott is, és aztán akinek van pénze/kedve/mindkettő az menne vidámparkba? Am télleg jó ötlet, de pl én most tuti nem tudom bevállalni és sztem mások is lesznek így vele... 

És így senki nem maradna ki a mókából;D

Vélemények?

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr622155027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomiiii 2010.07.16. 10:17:13

ez nem rossz ötlet, de szerintem egy strand nap után nemhiszem hogy lenne erőnk még menni vidámparkba...:S

Bsarmez 2010.07.16. 14:31:11

szerintem is jó ötlet a strand

sajtosmonitor 2010.07.18. 17:01:43

a pénzt ink nekem adjátok....
süti beállítások módosítása