ma vezettem forgalomba :D

2010.07.12. 21:15

elkezdtem a jogsit (a rutint) kb. 2 hete, jövő hétfőn fogok rutinból vizsgázni. ma végre vezethettem forgalomban :D mondjuk már egyszer vezettem, de az rövid volt, és akkor senkise dudálta le a fejem, és nem is voltak olyan idegesek. DE MA! :D hát ma nem ment olyan jól, és rohadt idegesek voltak rám, amikor zöld lett, kb. 5 mp után észrevettem, amikor dudáltak, aztán még lefulladtam, és utána nem bírtam eltekerni a kulcsot, mert sztem egy fos az autó. ezekután engem már ilyen záróvonalokon keresztül előztek... az oktatóm csak egy kicsit volta ideges, főleg akkor amikor  afekvőrendőrön átmentem 30-al... volt, hogy fel kellett mennem egy 10 cm-es emelkedőn, de ott is lefulladtam :S de azér tök jó volt az egész :D és remélem augusztusban meglesz a jogsim. lehet nekem elsőre az osztályból :D

ezt az egészet egyébként azrét írtam, mert Jáccint azt mondta, h írjak.

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr622147452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsófci 2010.07.12. 21:21:47

eeez jó.:D:D adtál a fekvőrendőrnek mi?:P nembaj Gergő..szebb jövőt;)

gerggooo 2010.07.12. 21:35:19

hátja. az oktatóm ilyenkor ideges. meg olyankor amikor nem nyomom ki teljesen a kuplungot és váltok, mert akkor tönkremegy... :S
süti beállítások módosítása