Azért jó volt ez az egy év!

2010.07.01. 22:41

 Gondoltam írok egy cikket Sasinak, mert megérdemli!:)

Gergő már próbálkozott vele, de nem tudott mit írni. Én azért megpróbálom! Hol is kezdjem..? (ez egy saját emlék lesz)Ahogy szeptember elsején bementem az osztályba megláttam Sasit és az első az volt, hogy "Ki ez a csaj?" Aztán gyorsan választ kaptam a kérdésemre, hogy ő egy cserediák aki egy A-s csajnál lakik egy évig és a mi osztálytársunk lesz. Első időkbe elég érdekes volt, hogyegy német osztálytársunk van.(Hát még neki milyen lehetett, hogy egy kukkot nem értett abból ami körülötte folyt..) Idővel Orsiék elkezdték tanítani a magyart és a végére nagyon jól belejött és szerintem nagyon megszerette az osztályt. Furcsa volt vele beszélgetni, de szerintem mind az angolosoknak, mind a németeseknek nagyon sokat segített . Már akik beszéltek vele. Én személy szerint remélem, hogy tetszett neki.(Ahogy hallottam érettségi után szeretne visszajöni, ugyhogy valószinűleg jó volt itt neki:P) Szerintem ezt a cikket teljesen megérdemeli, mert nem egyszerű dolog az, hogy egy évre elköltözik az ő kis megszokott környezetéből egy olyanba ahol még soha nem volt, senkit nem ismer és semmit nem ért. Minden tiszteletem az övé. De most komolyan. Én nem lennék ilyenre képes! 

Köszönjük Sasi, hogy megismerhettünk! Nagyon fogsz hiányozni és remélem, hogy ezt a blogot olvasni fogod és soron követed a volt osztályod sorsát! Sok sikert a további élethez. Azt hiszem ezt az egész osztály nevében mondhatom!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr542124223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerggooo 2010.07.02. 14:08:59

kössz Zsófi :D belekellett volna írni a könyvébe a blog címét... ha már lett volna akkor :D

Orseee 2010.07.02. 15:17:13

Most értem haza, elintegettük Sasit... Mármint hát a közeli Burger king előtt integettünk és ordibáltunk a gépének, ami olyan messze volt, hogy Arnold nem tudott egy rendes fotót csinálni róla... (fotó am face-enn megtekintehető lesz:D) De elköszöntünk tőle.
Hihetetlenül fog hiányozni!!
Ja és megadtam neki még pár napja a blog címét és felajánlottam, h ha otthon lesz, írhat ide h mi van vele. És akk így is tudjuk tartani vele a kapcsolatot, mint osztálytárs:D

Orseee 2010.07.02. 15:22:04

De szar már, nem engedi beleírni azt h face book :D :S

zsófci 2010.07.02. 15:27:09

és am milyen cikk?:)

Orseee 2010.07.02. 16:46:02

nekem tetszik^^ és sztem Sasinak is fog
süti beállítások módosítása