a 3. bejegyzés

2010.08.05. 17:01

eldöntöttem hogy a nyáron 10 blog bejegyzést irok az osztályblogra.
egyenlőre ez 3.
de ha néhány sorosak is lesznek meg lesz majd azért a 10
először is az hagyán hogy a fórum be fagyott de még a blog is.
pedig rájöttem hogy én blogolni fogok, mert tiszta jó formája ez a véleménymegosztásnak
ennek a blognak pedig szerintem fújtak
mármint a bejegyzések fele arról szól hogy legyen osztálybuli, ami szerintem ugyse jönne össze mert akik akarnak azok találkoznak, és különben is el tudjátok képzelni, hogy valha is sikerülne valami olyat megbeszélni és megszervezni ami mindenkinek jo?
Mert ha egy ember azt mondja hogy gyerekek jövöhéten csütörtökön alsó park aki tud jön aki nem nem, akkor nincs az hogy most ide vagy oda, meg kijön ...
Bár nem tudom hogy most miért erröl írok (most már a bejegyzéseknek majdnem több mint afele szól legalább az osztálybuliról)
jaj egyébként ki vette észre hogy csak pakolgatom a szavakat egymás után? mert nekem most tünt fel hogy nem csak hogy hibásan de szerkezetileg is helytelenül építem a mondataimat fel.
és ez nagyon nem jó mert a magyar nyelv nagyon szép én meg nem tudom szépen felépíteni a mosdataimet. ÉS a vesszőket se gyakran rakom ki, pedig van amikor rámjön, hogy minden eggyes szó után vesszőt rakok.
Lehet hogy már nem is írok többet, mert a végén még olyan hosszú lesz, hogy nem olvasj(?)átok  végig és nem irtok kommentet
nem fogjátok végig olvasni (így már jobban hangzik)

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr622201546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerggooo 2010.08.06. 19:50:01

ez egy átlag blogos bejegyzésnél is hatszor szarabb...:D össze tudnád foglalni, hogy miről írtál?

GeTrgő 2010.08.08. 15:06:53

hát Gergő mondjuk tény hogy nem egy értelmes bejegyzés de mégis mit vártál? meg te se szoktál valami maradandókat összehozni

gerggooo 2010.08.08. 16:26:40

jó mondjuk eddig itt sztem csak juhásznak sikerült egy kcisit "maradandót" írnia.

GeTrgő 2010.08.25. 21:01:07

a sebi keletis csövese is maradandó volt
süti beállítások módosítása