ez a blogosdi nem jött be

2010.07.10. 22:18

 Én azt hittem, ennek a blognak kicsit nagyobb sikere lesz. de nem. cikk nagyon ritkán íródik, mondjuk nem is tudom miről lehetne, kommentek napi átlaga kb. 1. és a blogot szerintem összesen kb. 7-en, nyolcan olvassuk :D és mostmár a facebook-os osztályképes kommentelés is kezd lelassulni. borzasztó antiszociálisak egyesek. remélem majd ha elkezdődik a suli, akkor kicsit nagyobb lesz az élet... hát akkor jó cikkírást és kommentelést :D
idáig kgb irta és most jövök én
elöször is tök jo hogy tudom modósítani azt amit irt de nem javitok bele csak kitoldom: (Na akkor már én is beírok vmi értelmeset:)
Szóval ha az osztálybol mindenki olvasná és irná nyáron akkor se lehetne mit írni szoval ne csodálkozzatok hogy nem jönnek százával a bejegyzések. a másik meg hogy a blogot nem egy 28 fős mondjuk ugy zárt csoportnak találták ki  akik évközbe minden nap találkoznak. Szoval nem tudom ki mit várt de én spec nem is számitottam másra a blog kapcsán.
És azzal meg ellenkeznék h bárki is antiszoc. Bár az nekem se nagyon tetszik hogy nem irtok kommenteket. Nekem internetes lételemelem a kommentelés.
Szoval ne is számitson rá senki hogy majd itt heti 5-6 bejegyzés és rengeteg komment lesz és majd itt zajlik az osztály élet
különben is a blog azért lett hogy megbeszéljük az osztálytalálkozot
bár melelsleg aki akar blog nélkül is tud találkozni a többiekkel
na remélem nem idegesaítettem fel senkit az írásommal
Getrgő

és akkor most jövök vissza én: gerggooo
szerintem is, ha elkezdődik a suli még ennyi izé se lesz, mert akkor még sok is lesz egymásból... mondjuk nem nagy baj, hogy nem nincs itt semmi, mert még mindig ott van a facebook kép :D
na ezt meg megint én (GeTrgő) irom csak 3.ik szinnel mert nem tudom melyik volt az elötő
és ezt a blogot mondjuk olyannak kéne megtartani amit nem beszélünk suliba vagy nem jut rá idő vagy ide lehetne feltenni a kidolgozott dolgokat a dogákhoz stb...de nem puskákat mert annak nem megfelelő a blog (feltöltöd megaupload-ra mi meg letöltjük (y) )
szoval nincs halálra itélve csak nem blogként kell használni mert a blogot nagyobb társaságoknak találták ki
melesleg a Mérleg blogjára még ennyi komment se jött pedig amikor Orsi megcsinálta még ugy áltunk hozzá hogy majd milyen láttogatott lesz és majd országosra bövül a Mérleg (hát egyelőre 4 tagja van) szoval azért két honap után nem kell kijelenteni hogy halálra van itálve a blog
GeTrgő

a mérleg blogon ki a 4.? mert az egyik asszem én vagyok, 1 kommenttel :D (gerggooo)

hát az ismerősöm a winkimitudom én meg még a legelején volt 2 fazon akik azt mondták ez a blog nagyon jo és vissza fognak nézni ide gyakran mert felkeltette az érdeklődésüket. azota irogatnak...szoval nem irtak semmit egyébként miért nem lehet egyből publikáltatni?

hú, gratulálok, eltaláltad a színed... elég ha mented, akkor publikálja is :D

de az elöbb ugy csináltam h mentettem vázlatnak és utána megint rákattintottam a szerkezstésre és utána publikáltam
és nekem nem tetszik ez a szin szóval átrakatom legfeljebb vissza állítod

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegybe.blog.hu/api/trackback/id/tr552143605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsófci 2010.07.11. 16:04:05

na arra a képre ne számoljatok nagyon mert csak egy olyan pillanat kell, hogy rossz kedvem legyen és törlöm a rákba. és most nagyon úgy néz ki, hogy közeleg ez a pillanat.

GeTrgő 2010.07.11. 16:07:47

Zsófi légyszives ne legyen olyan rosz kedved mert lehet hogy neked nem tetszik hogy oda irogatunk de miostmár azért 4000 komment után nekünk is van beleszolásunk még akkor is ha az a te képed legfeljebb szünetelteted és beállítod hogy senki ne tudja megnézni de kérlek ne töröld
köszi

zsófci 2010.07.11. 16:09:28

basszus. az én adatlapom, az én képem. had döntsem már el, hogy mit csinálok vele. gondolj már bele Gergő. bárhol máshol tudtok írni 4000 kommentet. ez nem helyhez kötött. és mégis milyen beleszólásod lenne? úgy őszintén.

gerggooo 2010.07.11. 16:09:42

igen kérünk szépen Zsófi. Egyébként neked az miért lenne jó?? :O

GeTrgő 2010.07.11. 16:13:06

neharagudj nincs beleszolásom csak ez már több mint 4000 komment én speciel itthon könyörgök hogy hagy menjek fel kommentelni és szerintem te se lennél boldog attól hogy kitörölsz egy kéopet

GeTrgő 2010.07.11. 16:14:38

az elöbb olyan jot irtam de eltünk és nem tudom hol van

gerggooo 2010.07.11. 16:15:27

most nem töröltem... :D

GeTrgő 2010.07.11. 16:18:16

mit nem tem töröltél?

zsófci 2010.07.11. 16:19:40

de a rohadt életbe már. ezek után is könyöröghetsz otthon, hogy had jöhess kommentelni. csak ne az én képemhez. egyszerű. máshova is lehet írkálni a baromságokat.

gerggooo 2010.07.11. 16:20:46

de ez mérzavarrrr? :D

zsófci 2010.07.11. 16:22:51

mert én nem ezért raktam föl a képet. és akkor ha már így kérdeztétek ti mennyivel lennétek kevesebbek ha kitörölném azt a sz*r képet? mért zavarna azt titeket???

gerggooo 2010.07.11. 16:26:31

háát, az borzasztó lenne. nemtudom hogy élném túl. biztos nehéz időszakok jönnének az életemben... :(

zsófci 2010.07.11. 16:31:28

ez van. majd túl leszel rajta. de látod? egy normális választ nem tudtál írni.

GeTrgő 2010.07.11. 16:31:42

Zsófi én speciel elkezdenék máshova kommentelni de az már nem az igazi
és én azért a helyedbe örülnék neki ha pedig már idegesít akkor egy időre állitsd le a kommentelést ugy h belálélítodf h ne lehessen irni

gerggooo 2010.07.11. 16:33:20

na, most próbálkozok egy normális válasszal. az hogy most nyáron az osztály egy része itt beszél egymással, és így olyanokkal is beszélek, akivel egyébként chaten nem beszélnék....

GeTrgő 2010.07.11. 16:34:40

és én ezt már sokszor irtam de az a kép olyan mint ha kint ülnénk a folyoson és ott besuzélgetnénk

zsófci 2010.07.11. 16:36:21

de gondolj már bele. ha azt állítom be, hogy ne tudjatok kommentelni az nem egyenlő azzal mintha törölném? mert ha most unom akkor későbbis unni fogom.

gerggooo 2010.07.11. 16:37:25

nembiztos. változnak a körülmények :D

GeTrgő 2010.07.11. 16:37:44

nem mert aztán rá jössz hogy ez milyen jo dolog és vissza állítod
és akkor csak szünetel egy KIS időre

GeTrgő 2010.07.11. 16:39:06

de gergő azért gyakran lennének akkor szünetek
süti beállítások módosítása